
xa0 بعضی از "حالت خوبه؟"ها از سرxa0ِ دلسوزی و محبته... بعضیاش از سر فضولی و جر خوردن از کنجکاویه...حالا شما هی بیا بگو "برا من تعریف کن چته؟ چه خبره؟ منو همدم بدون.. منو کوفت خودت بدون... منو زهرمار خودت بدون" من نمیگم.... من حرفامو میبرم توی مترو به یه...
ادامه مطلب