
xa0 حالا حالاها فکر نکنم گذر احدی به اینجا بیفته... داشتم میمردم از ننوشتن.. همیشه آدم باید بنویسه.. مخاطب نداشتی به درک ولی بنویس... یه جایی بنویس.. نزار بمونن توت.. اونوقت سه شب پشت سر هم میاد میره، جمعا چهارساعت هم نخوابیدی.. بنویس.. نزار بمونه.. ا...
ادامه مطلب