
پرده اولآقا ما به خدا کاری نکردیم... آقا ما نشسته بودیم داشتیم پیاز پوست میکندیم یهو یکی اومد گفت چرا گریه میکنی؟ ما تا اومدیم ثابت کنیم گریه نمیکنیم یهو دیدیم کنج اتاقیم زیر مشت و لگد که بگو چرا گریه میکنی؟ اصلا گریه ما از همون وقتی شروع شد که با فریادxa0ِ "گریه نکن" مشتش اومد پایین... ما هم تا اومدیم حساب کتاب کنیم که چجوری باید جاخالی بدیم که این مشت نخوره بــــ.......... (مشت به صورت شخصxa0ِ مورد نظر برخورد میکند و وی از هوش میـــ ...) پرده دوم+ تو جای من بودی چیکار میکردی؟- من توو زندگی ...
ادامه مطلب